Гарантія та Повернення
Повернення або обмін товару:
Ви маєте змогу перевірити своє замовлення при отриманні, а лише потім - оплатити. ⠀
Ретельно перевіряйте прикраси перед тим, як забрати замовлення. У разі виявлення будь-яких дефектів або відмінностей у зовнішньому вигляді - поверніть замовлення кур‘єру та вкажіть причину відмови. ⠀
Гарантія від ТЮСО:
У Вас є гарантія 90 днів з моменту отримання срібного виробу!
Гарантійне обслуговування діє у разі:
- виявлення поломки або появи дефектів застібки сережок
- виявлення поломки або появи дефектів застібки ланцюжка або браслету
- деформації або зміни форми виробу
- відколи, тріщини або загублення каменю
- почорніння виробу.
Для того, щоб отримати гарантійне обслуговування, Вам необхідно надіслати наступні документи разом із виробом:
1. накладна
2. заява
3. бірка.
Доставка здійснюється будь-якою кур’єрською службою за Ваш рахунок.
Power by Milira